2012. április 28., szombat

A hóhér akasztása

Megvolt a könyvem bemutatója, és számomra szokatlanul most az asztal másik oldalán ültem. Egy kis képes összeállítás (most írhatnám, hogy közkívánatra, mert valóban érkezett olyan kérés, hogy aki nem lehetett ott, az mégis szeretné "megízlelni" a hangulatot). Szóval:
-Berendeztük a termet, székeket, asztalokat pakoltunk:

-Aztán a szerző az ablakba tolult, várva az érdeklődőket, mint serdülő lány húsvétkor a locsolókat. Közben tűnődött: ha sokan jönnek, akkor mint rocksztárok, a tömegre veti magát, ha meg nem jönnek, akkor bánatában a mélybe ugrik:
-Aztán csak jöttek:

-És jövögettek, és lettünk azért legalább annyian, amennyien egy-egy ilyen eseményen szoktak lenni:


-A könyvet id.Szilágyi Ferenc képzőművész, író, költő (állva), és Dérer Ferenc, a Bihari Napló főszerkesztő-helyettese mutatta be (meg engem is, de ez talán nem is volt olyan szükséges):


 
-Aztán én is "magyaráztam a bizonyítványt":


-JJéééé, ezt rólam mondják?!


-Háááát, ha ti mondjátok...


-Ezen aztán eltűnődtem:


-Aztán dedikáltam:

Mindenkinek köszönöm, aki eljött, aki más formában érdeklődött - vagy érdeklődni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése