2012. április 17., kedd

Megnevezték

Értem én, be kell tartani a formaságokat.
Orbán Viktor az este megnevezte a Fidesz államfőjelöltjét - Áder Jánost.
A Fidesz frakció - ne te ne - egyhangúan elfogadta a pártelnök, kormányfő javaslatát.
A jelölt elfogadta a jelölést.
Nem lehet kétséges, hogy a több, mint kétharmados többségű Országházban meglesz a kétharmados szavazattöbbség a jóváhagyáshoz.

                                  Áder János, mögött elődje, Schmitt Pál         (fotó: origo.hu)

Az államfő nem lehet párttag - természetesen a jelölt kilépett a pártjából, ezek után állhat pártok felett.
Meg kell testesítenie az ország egységét. Khmmm.
Értem én, be kell tartani a formaságokat. Így van rendjén.
Ma szóba került a téma, mikor valakivel beszéltem. Mondtam: ez egy színjáték. Válasz: kit kellett volna kinevezzenek? Mesterházy Attilát?
Teljesen igaz, azt nem lehetett. Ha nekem kétharmados többségem lenne, valószínüleg én sem lennék jobb - úgy értem, nem lennék hülye nem kihasználni.
A méltatások Áder János sok jó tulajdonságát kiemelik. Szerintem a legfontosabb, ami valójában nem egy alapvető követelmény ahhoz, hogy valaki köztársasági elnök legyen, de a jelen helyzetben akár elengedhetetlennek is nevezhetném: jó humorérzéke van - ezt saját kollégái is állítják róla.
Csak aztán majd bírja ki röhögés nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése