2011. május 23., hétfő

Déja vu

Nemrégiben írtam arról, hogy volt szerencsém látni/hallani Nyíregyházán egy Tolvai Renáta - koncertet. Azt is megemlítettem, hogy május 22-én Érmihályfalván, a Nyíló Akác Napokon is fog koncertezni. Koncertezett.
Fellépése előtt a Megasztár 4 győztese "megmerítkezett" a reá várók szeretetében, és a színpad mellett autogramot osztott:


A rajongók nem akarták színpadra engedni. Aztán pedig nem akarták, hogy lejöjjön onnan. Aztán csak lejött. Én tudtam, hogy csak egy ráadás lesz, és kész. Sőt, azt is tudtam, melyik dal lesz az. Sőt, már koncert közben tudtam, hogy melyik dalt melyik fogja követni. Egyszerű volt rájönni: hajszálpontosan ugyanazt a koncertet nyomta le, mint amit két héttel korábban láttam tőle Nyíregyhzázán. Persze, a táncoslányok is ugyanazok voltak:
Nem csak a dalok voltak ugyanazok, ugyanabban a sorrendben, az összekötő (kevés kis) szöveg is ugyanannyi volt.
(A gázsit nem tudom.)
Azért volt mégis, amit pluszban mondott.
Például meglepődött, amikor látta, mekkora tömeg várta. Szerintem nem is látta az egészet, hiszen nem láthatta végig a főteret, márpedig az végig tele volt, ami legalább 4-5 ezer ember. Na, jó, nem mindenki csak érte volt ott, de akkor is. Ilyen tömeg előtt azért már valami fellépni - két hete Nyíregyházán max. 100 ember figyelte nagyrészt közönyösen.
Aztán köszöntötte, meg a közönséggel megtapsoltatta a szüleit. Ez tényleg szép volt.
Meg azt is mondta, hogy soha az életében nem felejti el, hogy milyen jó közönsége volt Érmihályfalván.
Khmm. Aha.
Fejlődőképes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése