2011. augusztus 15., hétfő

Három óra, két koncert, egy nap

A változatosság kedvéért most nem fanyalogni fogok, hanem lelkesedni. Pedig falunapokról lesz szó - végül is hétfő van.
Szombat este Paptamásiban lépett fel Zoltán Erika.

Megboldogult fiatal korom nagy énekesnője volt, úgy hogy a nosztalgia szól ki belőlem. A szövegeit még most is tudom - érdekes, hogy ezek hogy beivódnak ez ember agyába.
És érdekes, hogy a fiatalok és éneklik, szeretik.
Aztán még ugyanazon az estén Érkörtvélyesen is fellépett - ha már elindult.
Én pedig utána mentem - a családnak is kell egy kis szórakozás. Így esett meg, hogy 3 órán (és 60 kilométeren) belül kétszer láttam ugyanazt a koncertet.
Akármennyire is tisztában van az ember az idő múlásával, azért csak felkapja a fejét mikor elhangzik a hangszóróból, hogy "ez a dal már 25 éves elmúlt".... Huhhh...
Hát, bizony tőle is hihetőbb volt akkoriban, hogy "cérnának hívtak az iskolában"...

4 megjegyzés:

  1. itt nincs olyan facebúkós izé, hogy rákantittva jelezzem, hogy: TETSZIK :-)Tünde

    VálaszTörlés
  2. Csabának:
    Piszokul irigykedem. Mit nem adnék bármiért, amiért még lelkesedni tudnék... Azért örülök, hogy volt egy jó estéd:)

    VálaszTörlés
  3. VÁLASZ
    Tündének
    -Itt nincs olyan izé - de ez a megoldás: szólj hozzá, mond el te is a véleményed. Visszavárlak!

    Terez anyunak
    -Persze, fanyalgok én, meg kötözködöm, de azért - ha ritkán is - találok ezt-azt a falunapokon, amin szórakozok (így vagy úgy :)
    Miért vagy így nekikeseredve?

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok nekikeseredve, csak öregszem:)

    VálaszTörlés