2012. május 21., hétfő

Hogy is van ez?

Újabb halálos baleset történt Érmihályfalva és Értarcsa között, ma hajnalban - részletek itt.
A körzetben idén ez már a harmadik.
Volt egy ugyanezen az útszakaszon, aztán volt egy közvetlenül Tarcsa után, amiről írtam is, itt.
És most ez.
A részleteket nem ismétlem meg, csupán pár plusz fotó, hogy ütősebb legyen, ami a végén jön. Szóval:
-a Dacia ide, a kamion bal sarkának csapódott...

...és ez lett belőle:
A kamion próbált kitérni, két fa között "kiszaladt" a szántóföldre:

 Rossz rágondolni, mi lett volna, ha nem tud a két fa között elmenni, és nekimegy az egyiknek... Mintha újra lenne szántva a föld ezen a helyen:

Holmik, roncsdarabok szanaszét - megszokhatatlan látvány:

Ha elolvastad a balesetről készült cikket, amit fentebb megjelöltem, akkor tudod, hogy a személykocsi 27 éves vezetője elhunyt.
Halottról jót, vagy semmit, szokták mondani.
Én nem is akarok rosszat mondani róla, annál is inkább, mert (azt hiszem) nem is ismertem. Ellenben olyanoktól hallottam, akik ismerték, hogy erősen italozó életformát vitt, és jogosítványa sem volt soha. Most is alkoholos befolyásoltság alatt volt.
Mondják, a faluban mindenki tudta ezt róla. Mármint azt, hogy iszik, és nincs jogsija. Mindenki. A rendőrök is. Mégsem állította meg soha senki.
Hogy is van ez? Nyakra-főre osztogatják a büntetéseket, akár a legkisebb kihágás esetén is, akkor azt vajon miért tűrték, hogy a köztudottan jogosítvánnyal nem rendelkező, italozó fiatalember így közlekedjen?
Jót tettek vele neki?
A kérdéseket nem én fogalmaztam meg, hanem az említett falubelijei.
A választ sem én vagyok hivatott megadni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése