2011. december 12., hétfő

"Üzleti lesz óriási előnye..."

Figyelem! A "műsorszámban" termékmegjelenítés olvasható!
A termék neve: emberi hülyeség. Nem is egyféle. Az egyik a kitalálóé (bár az lehet, nem is annyira hülye), a másik pedig, amelyikre apellál (ez viszont minden kétséget kizáróan az, ha reagál rá.)
De miről is van szó. Ma újabb internetes levelet kaptam, hogy itt-meg-itt meghalt ez-és-ez, és, ha beszállok a buliba, akkor kapom a marha nagy örökség egy részét. Tuti buli, nagy szerencse, de kussoljak vele.
Már írtam ilyenekről (például itt, meg itt is), de akinek van rá hajlama, az nem tudja megunni, hogy szórakozzon rajtuk. Aki esetleg nem ilyen, attól nem veszem zokon, ha nem olvassa el - nincs harag. Mert, hogy ide másolom az egészet, úgy ahogyan kaptam, "ékes" magyar nyelven, már nem poénkodok csak úgy rajta. Ahogy mondani szokták - beszéljen önmagáért.

Kedves jó barátom
Jó napot.
Én vagyok Mr. Jackie Vágta a Harlesden, Észak-Nyugat-Londonban, itt Angliában. Dolgozom NatWest Bank London. Tiszteletben kell tartani, és kapcsolatban írok Önnek a saját irodai és szeretnék javasolni Önnek, hogy üzleti lesz óriási előnye, hogy mind a ketten. Az én osztály, hogy a Private Banking Manager (Greater London Regional Office), felfedeztem egy elhagyatott összege 18.500.000 £ GBP (Tizennyolc millió £ 500,000) egy fiók tartozik egyik Külföldi vásárlóink ​​Dr. Erin Jacobson, aki meghalt Egész családjával a Montana repülőgép-szerencsétlenségben március 23, 2009, útban egy csoporthoz ég vakáció.

A választás a kapcsolatot akkor volt, felkeltette a földrajzi adottságai, ahol élsz, különös érzékenysége miatt az ügylet, és a titoktartási itt. Most a bank várt bármely rokonok, hogy jöjjön fel a követelés, de senki sem tette ezt. Én személy szerint pervesztes lett megtalálását a rokonok már két éve, igyekszem az Ön hozzájárul ahhoz, hogy jelen van, mint a legközelebbi hozzátartozó / kedvezményezett az elhunyt úgy, hogy a bevételt e számla értéke 18.500.000 £ GBP fizethető meg.

Ez kerül folyósításra, vagy megosztani ez az arány, 60%-én és 40% az Ön számára. Én biztosított minden szükséges jogi dokumentumokat lehet használni biztonsági másolatot készíteni ezt az állítást mi a köze. Minden, amit kell, hogy töltse ki a neveket a dokumentumokhoz és legalizálja azt a bíróság itt kell bizonyítania Ön, mint a törvényes kedvezményezett.

Minden, amit igényelnek most a becsületes együttműködést, titoktartás és a bizalom ahhoz, hogy lássuk, az ügylet révén. Biztos vagyok benne, hogy ez alatt hajtják végre a törvényes előírás, amely megvédi a felhasználót a megsértése a törvény.

Kérjük, adja meg nekem a következő: mint már öt napon keresztül futnak. Ez nagyon sürgős PLEASE.
1. Teljes név
2. A telefonszám
3. A Kapcsolat cím.

Miután ment keresztül módszeres keresést, úgy döntöttem, hogy Önt abban a reményben, hogy megtalálja ezt a javaslatot érdekes. Kérjük, a visszaigazoló e az üzenetet, és jelzi az érdeklődést, én ellátják Önt a megfelelő információkkal. Törekednek arra, hogy tudassa velem a döntést, nem pedig hogy engem vár. Hívj, vagy írj után megkapta a mail vagy hívj a Tel:+447024011974,

Üdvözlettel,
Mr.Jacks Galopp.


Annyira személytelen, hogy akár neked is érkezhetett volna (talán érkezett is). És most lehet, azon tűnődsz, hogy jó, jó, de mi van ha mégis...? Eszedbe ne jusson...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése