2011. augusztus 3., szerda

Felezünk?

Van egy jó hírem: nyertem 1 millió eurót!

Tényleg. Tuti e-mailt kaptam róla.
És ez már nem az első eset. Az év elején is kaptam egy ilyen üzenetet, igaz akkor "csak" 700 ezer eurót akartak hozzám vágni. Akkor így reagáltam:
               Szerencsés évkezdet
Igen, így kell indulnia egy szerencsés új évnek! E–mailt kaptam bizonyos dr.Andersen Klose–tól, aki a Süddeutsche Klassenlotterie (dél–németországi lottótársaság) nevében szólított meg, hogy aszongya: Dragi Winner! Na, képzeljék el, ez én vagyok, a kedves nyertes. Ugyanis sok–sok millió e–mail – cím tulajdonos közül engem ért a szerencse, hogy 700 ezer eurót nyertem! Na, mit szólnak? Amint kicsit oszlott a rózsaszín köd, kedvemet szegte, hogy a levél szövege igen zavaros, mint amit egy fordító program ültetett át egy általuk számomra idegennek vélt nyelvről románra. Aztán keresni kezdtem, hogyan is markolhatnám fel mielőbb a lóvét, hiszen az első busszal szerettem volna indulni Hawaira. No, erre nem adtak fogódzót, ellenben kérték, iziben küldjem meg az adataimat, erre nézve küldték is a kitöltendő rublikákat. Nem vagyok én egy önző ember, mondom, nézzük már meg az interneten, nyert–e még valaki. Hát képzeljék, igen! Olvasom egy helyen, hogy valaki már megelőzött, elküldte az adatait az enyémre megszólalásig hasonlító felszólításra. Pénzt ő sem kapott, ellenben kértek tőle kezelési költségként 745 USA dollárt. Bágátell. (Ha válaszolnék, azt mondanám: vonják le a nyereményből, a többit küldhetik.) Neki akkor esett le, ami már az elején fel kellett volna tűnjön: a jó hír hozóját Andersennek hívják, talán rokona is a nagy dán mesemondónak. Most aztán izgul, mire használják fel az adatait! Mint mondtam, jól kezdődött az új év. Máris megspóroltam 745 dollárt. Csak tudnám, hova pakoltam el?!
(Bihari Napló, 2011. január 14.)

Mondom, újabb e-mail jött, igaz, már vagy három napja - de idő kellett, hogy magamhoz térjek, úgy nyakon vágott a szerencse. Meg aztán azon is gondolkodtam, közzétegyem-e, hiszen fennáll a veszély, hogy ellepnek a kölcsönkérők, esetleg eddig nagyon ismeretlen, és még inkább szegény rokonok tűnnek fel a semmiből. Végül is 1 millió euró nem játék. Apropó játék, a levélből tudom, hogy egy játékon nyertem, miközben nem is tudtam, hogy részt veszek rajta: az e-mail címem sok-sok hasonló magán- és céges címmel együtt bekerült egy virtuális kalapba, ahonnan egy Fortunához vélhetően közel álló személy kisorsolta. Hát, ezt a szerencsét?! Mindez még július 29-én történt, és még melegében megkaptam az értesítést. Hihetetlen? Íme, a bizonyíték, én nem kamuzok:

Na, jó, belátom, kicsire sikerült a kép, de a lényeg, fent látszik nagyító nélkül is, hogy egymillió juró a tét.
Bevallom, járatlan vagyok az ekkora volumenű pénzügyekben, ezért üzletet ajánlok, és nem is leszek szűkmarkú: átadom a pénzfelvétel lebonyolításának jogát egy vállalkozó szellemű jelentkezőnek, és felajánlom fáradozásáért a lóvé felét! Könnyítésül elárulom, hogy bizonyos Mr.Frank Henriket kellene keresni, az egész üzenetet meg valami Mrs.Jane Luck írta alá. Olyan hitelesnek tűnnek. További infókat csak komoly jelentkezőknek árulok el.
Naaa? 50% !
Jelige: Kalandorok kíméljenek.

3 megjegyzés:

  1. Áhhhhhhhhhhh, ez semmi. Engem Burkina Faso-bol zaklat egy ügyvéd, miszerint örököltem:))))).
    Állítólag egy névrokonom az örökös, de mivel nem lehet sehol rábukkanni, ezért 80-20% arányban megosztozhatunk az ügyvéd úrral, ha hajlandó vagyok az örökséget felvenni, ami már 10 éve hever a bankban. Az örökség 12,5 millió dollár. És csak 300 dolárt kellett volna az adataimmal együtt elküldjek érte. Az egész angol nyelven kering a neten. Sajnos nem tudom idemásolni, mert kitöröltem, de többször is kaptam már ilyen hülyeségeket.

    VálaszTörlés
  2. VÁLASZ
    Terez anyunak
    -Ez jóóó! Ha van még részlet, lécci oszd meg velem. Arról nem is beszélve, ha újabb jönne :)))

    VálaszTörlés
  3. Az olvasatlan emailek között találtam 2 régi elfekvő Burkina Faso-ból valót. Elküldtem a cimedre, mert túl hosszúak ahhoz, hogy ide másoljam őket. Angolul vannak sajnos. Legalább 10 ilyenem volt, mindig más neve volt a bankárnak, és az összeg is más volt. Az viszont konstans volt, hogy repülőgép lezuhant az egész családdal. Úgy látszik, ennek a banknak a kliensei inkább tevével kéne utazzanak:)))

    VálaszTörlés