2019. augusztus 5., hétfő

"Szédít, játsszál még nekem..."

   "Olyan ő, hogy megáll
     A szívem kalapál..."*
Villódznak a fények, jó hangulatú koncert szól a színpadról.
   "Hogyha kellek, ölelj át
    Add a szíved, add a szád
    És én utolérlek..."
A tömeg mögött, fiatal pár áll, összeölelkezve. Lassan ringanak a dallamra.
    "Nézd, ez az érzés más!
     Ugye te is akarod?"
A lány a színpadnak háttal, a fiú szemben a színpaddal, ölelik egymást.
     "És e tánchoz hű legyél
      És én veled járom!"
A fiú kezében világít az okostelefon, a lány hátánál üzenetet ír valakinek.
    "Ez a rendbontás
     Most olyan édes
     Hogy egy élet
     Kevés lenne rá..."
Mikor végzett, a lányt maga felé fordítja, majd a telefont szelfire állítja, mosolyognak, háttérben a színpad, az előtte ringatózó, magasba emelt karokkal.
      "Szédít, csak játszik énvelem!
        Szédít, játsszál még nekem
        S én kiheverem!"
(*Bagossy Brothers Company: Olyan Ő )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése