2012. június 25., hétfő

Terápia

Kereskedelmi rádió, valami hét végi életviteli vagy életmód magazin - olyan, amiben jobbnál jobb tanácsokat adnak, hogy mit egyél, mit vásárolj, hova menj kirándulni, hogy és mivel takarítsd a lakást.
Hallom, amint arról van szó, hogy egy terapeuta vagy masszőr (vagy valami hasonló) tanácsokat ad. Mondja, hogy minden belső szervünknek van egy úgynevezett kivetülése a testünkön, melynek maszírozásával gyakorlatilag az illető belső szervezt tudjuk átdögönyözni. Adja is az utasítást, hogy például ülő helyzetben kezdjük maszírozni a sarokcsontunkat, majd kicsit feljebb, meg erősebben, aztán gyengédebben - szóval irányított.

                                                                                                                                 (Illusztráció: varosunk.hu)

Gondoltam, mi történhet? Lássunk neki. Teee, és tényleg, mintha éreztem volna, hogy "odabent" (mint az Activia reklámban) történik valami. Mondja a terapeuta, hogy ha kicsi fájdalmat érzünk, ami azért még nem kellemetlen, akkor nincs baj, csak dolgoznak az izmok, meg az egyebek, amelyeknek dolgozni, mozogni kell. Ha ellenben már kellemetlen fájdalmat érzünk, akkor gond lehet, nem árt orvoshoz fordulni. Kicsit pánikoltam: mi a már olyan mértékű kellemetlen fájdalom, hogy menjek az orvoshoz? És mit mondjak neki? Hogy egy rádióműsor ösztönzésére maszíroztam a sarkam, és fájt - biztos baj van?!
Szóval maszíroztam, és tűnődtem. Aztán hirtelen gyanakodni kezdtem: azt mondta a terapeuta, hogy a maszírozást rendszeresen megismételhetjük, és ne ijedjünk meg, ha utána fehérneműnkön szokatlan - khmmm - elszineződést tapasztalunk, ez azt jelenti, hogy sikeres volt a dögöny. Kétségek fogalmazódtak meg bennem - mi van? Hallom csak, hogy arról kezd beszélni, hogy milyen elváltozásai lehetnek a ... petefészeknek!
Ezek szerint nem hallottam a terápia elejét, de jól megmaszíroztam a petefészkemet, szegényt.
Ok, ok - most kacagsz.
De akkor mit éreztem? Lehet, csak a sarkam tiltakozott?!
És ha mégsem?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése