2019. december 17., kedd

Melegszívű üdvözlet és 8,82 millió $

Olyan régen kaptam már ilyen örökösödési levelet, hogy komolyan hiányzott. Már kezdtem azt
hinni, megfeledkeztek rólam a... kik is? Hát mondjuk a jó öreg Fred Iwanga. 
Aki személyes ügyvédje ügyfelének, aki autóbalesetben elhunyt. Ez biztos, mert kétszer is leírja ez a jótét lélek. 
Íme a levél (fotó formátum, kattints rá, ha kicsinek tűnik):

Szóval ma megérkezett ez a levél. Csak érdekességként: ma telefonon is keresett valaki. Mivel az utóbbi időben megint elszaporodott telefonos csalásokra utaló előtagú volt a hívószám - amikor ugye visszahívást akarnak kicsikarni -, nem vettem fel. Így utólag belegondolva, lehet, éppen Fred barátom volt, aki ügyfelének személyes ügyvédje. Ha jól meggondolom, akár az én személyes ügyvédem is, hiszen a megboldogult névrokon híján már az én jódolgomat akarná egyengetni. 
Ha hagynám. 
Ehelyett lehet, most buktam 8,82 milliót. Dollárban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése