2011. október 11., kedd

Néztük a rádiót 2.

Van, aki Tunéziába, vagy Csendes-óceáni szigetekre utazik a születésnapján. Na, ez nem én vagyok. Én nem vágyok oda. Ezen most jót röhögtünk, mi?
Én a születésnapomra egy másik utazást kértem a feleségemtől: ma Debrecenbe ért a Neo FM reggeli műsorának, a Bumerángnak az őszi Mosolyturnéja - hát arra. Mivel én elvetemült Bumeráng-rajongó vagyok. De ezt már mondtam. Szinte napra pontosan fél éve, amikor tavaszi turnén voltak Nagyváradon, április 5-én - akkor néztem először a rádiót.
Mint mondtam, elvetemült rajongó vagyok, de azért vannak elvetemültebbek is. Mint kiderült a műsorból, egy srác már a (mi időnk szerinti) 3/4 7-es kezdés előtt másfél órával a helyszínen volt, mivel akkor ért véget valami buli, és már haza sem ment... Íme a helyszín, előtte szerénységem:

Olyan elmebeteg is volt, aki kora reggel már saját "versével" strázsált a Schell benzinkútnál, sőt, egész délelőtt maradt ebben a pozícióban a palkátjával:

Mint áprilisban, most is jó hűvös volt, nem is sokan vették a bumerángos tangát...:

Közel sem voltunk annyian, mint a tavasszal Nagyváradon. Mintegy 100-an, annyian viszont állandóan, kik jöttek, kik mentek:

Néhány epizód azoknak, akik tudják miről van szó, tudják, milyen műsor-részek vannak reggelenként:
-Boros saját "lalikirályi" kezeivel mosta le egy kocsi ablakát:

-A kutyus kiválasztotta, melyik a jobb kutyakéró:

-Az egyik kutyaházat pedig beszuszakolták a nyertes kocsijába:

-A "médiatorony" mellett lehetett csocsózni. Érdekesség, hogy nem kézzel lehetett a bábuk rúdját mozgatni, hanem a rájuk szerelt Bosch-fúrógépekkel:
-Közben a benzinkútnál zajlott az élet. Itt például egy benzinnel működő Túró Rudi tankol:

           -Dedikáció akár pólóra is:

                 -Indul a Liter-túra:

             -Akik szintén párban érkeztek:

-Az adás végén pedig már kapták is szét a stúdiót, irány Békéscsaba, a szerdai műsor helyszíne:

-A végén kutyafuttában még lehetett emlékfotókat készíteni (igaz, Boros meg Voga gyorsan lelépett, de a feleségemet dícséri, hogy a mögöttünk lévő plakátról Vogát mégis "becsempészte" a felvételbe):

Azóta a műsor debreceni helyszínén készült saját fotói is felkerültek a Bumeráng honlapjára, némelyiken  mi is felfedezhetőek vagyunk (szülinapi meglepi):




                                                                (fotók: bumerang.hu/fotoalbum)
Közben lehetett dedikált (előre aláírt, de nem fénymásolt) fotót szerezni:

                   Hát, ennyi volt.
   Boldog születésnapomat mindenkinek!

                                                                                         (illusztráció: nlc.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése