2018. május 8., kedd

Volt valami a levegőben

- Kerestelek az este, nem voltatok otthon.
- Ja, Halott Pénz koncerten voltunk.
- Hogy hol?!
- Halott Pénz koncerten.
- Az nem valami fiataloknak való izé?
- Hát, szerintem nincs korhoz kötve. Igaz, nem sok korombeli üvöltözött ott, hogy "Ráveszel, mindenre ráveszel..."
- Nahiszen, elképzellek, amint éppen te üvöltözöl...
- Na, csak láttál volna... Jó, OK, nem üvöltöztem, de azért ott voltam a szeren.
- Maradtatok az Eddára is, mi?
- Nem.
- !?
- Szeretem én az Eddát is. Pontosabban szerettem. A régit. Az első három (+ búcsúkoncert) lemezes Eddát. Amikor Pataky még nem akart mindenáron a kör közepén állni. Mielőtt ráállt a mulatósra, meg az énekeljük el a himnuszt is - stílusra. Ha mulatóst akarok hallgatni, akkor ott van Kis Grófo. Mondjuk, nem akarok.
- Meg az Edda később is kezdődött.
- Ja, gondolom, mikor az ufók meghozták a frontembert.
- Nem lehet veled komolyan beszélni. Na, majd folytatjuk...
- Mi van?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése