2011. november 27., vasárnap

Ne várj rám, Mária!

Már évek óta szinte naponta kapok olyan e-maileket, hogy "Újabb Badoo-tagok szeretnének veled találkozni". Ez több okból is meglepett, már elejétől fogva. Egyrészt nem tudtam, minek a tagja is az, aki tagja a Badoo-nak, másrészt mi az, hogy újabbak akanak találkozni velem, hiszen tudomásom szerint eleddig még eggyel sem találkoztam.

                                                                              (Illusztráció: szakitshabirsz.blog.hu)

Aztán egyszer csak rávettem magam, és megnéztem, mi ez a Badoo. Egy szerintem találó megfogalmazás szerint "mindenhol ott van, de senki nem tudja, hogy mi az". Ez azért túlzás, a lényeg, hogy egy agresszívan, akár spam (kéretlen internetes levél)-szerűen terjeszkedő párkereső oldal. Nagyon agresszívan, és a párok keresésénél - hogy úgy mondjam - nem a sírig tartó kapcsolat és a feltétlenül hagyományos szerepek iránt érdeklődőket célozza. Könnyű akár véletlenül is bekerülni a tagok közé, annál nehezebb megszabadulni tőle, közben meg áradnak a már említett kéretlen levelek. Egy nap akár arra is ébredhet az ember, hogy a nevében írnak mások másoknak, aztán majd megnézheti magát.
Valami hasonlóra gyanakodtam már elejétől fogva, így egyszerűen kidobtam mindenfajta irományukat, bármilyen kecsegtető ajánlattal álltak is elő.
A helyzet fokozódott. Úgy tűnik ki egy ma érkezett levélből, mintha már bandáznánk, pedig istenbizony nem léptem be a csapatba. Szó szerint ezt írják. "Kölcsönös vonzalomra találtál, és néhány új felhasználó is szeretne találkozni veled a Badoo-ról! Mária, akivel találkozni szeretnél, válaszolt kérésedre és szívesen randizna veled. Várja, hogy megszervezzétek a randit."
Hát ez király!
Tulajdonképpen megnyugtató, hogy képes vagyok kölcsönös vonzalomra találni. Ellenben nyugtalanító, hogy nem akartam ilyen formában rátalálni, ennek ellenére sikerült. Tulajdonképpen megnyugtató, hogy Mária válaszolt a kérésemre, és szívesen találkozna velem. Ellenben nyugtalanító, hogy ez annak ellenére történik, hogy én nem kerestem (semmilyen) Mária ismeretségét. Tulajdonképpen megnyugtató, hogy randira vár. Ellenben nyugtalanító, hogy nem is tudom, kiről van szó, miközben ő vár.
Tulajdonképpen megnyugtató, ami a levél végén olvasható: "Ez egy automatikusan generált üzenet, melyet regisztrált Badoo-felhasználóknak küldünki ki. Kérjük, ne válaszolj rá!"
Tulajdonképpen megnyugtató, hogy bármi van, én automatikusan kapom az üzeneteket, nem kell várjak rá. Ellenben nyugtalanító, hogy mindezt annak ellenére, hogy ez regisztrált tagoknak jár, én pedig tudtommal nem regisztráltam. Tulajdonképpen megnyugtató, hogy nem várnak választ. Így legalább nem fognak csalódni, hiszen nem is terveztem választ.
Tulajdonképpen megnyugtató a záró bekezdés, figyelmeztetés: "Vigyázat! Személyes adataidat sose add meg idegeneknek." Ellenben nyugtalanító, hogy személyes adataimat én a rám így vigyázóknak sem adtam meg, vagyis ők is idegenek számomra, olyanok, akiktől óvakodom kellene. Ide értve Máriát is, aki a randira vár.
Összegzésként ezúton üzenem: Én nem akartam, és most sem akarok Badoo-tagokkal találkozni.
Bocsi, Mária.

1 megjegyzés:

  1. Mondjátok meg Máriának ,szeretem és ez a szerelem...ta da da da dadam...a pesti nöket meg imádom ..tudod ha arra jársz..

    VálaszTörlés