2011. november 17., csütörtök

Font-os jóhír

Határtalanos azok embereknek fantázia, akik be szándékolnak fűzni annak reménységében, hogy valamik formában pénzet sajtoljanak belőlünk ki. Utóbbi hetek napjain kapni én is több internetes e-mailes levél, miken látni, hogy gép fordítgatta az eredetiségéből át. Egy british állami polgárnak magát mondó dr.Michael William azt üzengette nekem, hogy menedzser abban a bankban, amelyiknek egy fél ügye - de lehet, inkább egy ügy fele (vagy ügyfele?) - egy Stephen Richard az ő egész családjával belehalt egy repülőbe, ami zuhant a földre bele. Nagy sajnálkozására a Stephan bácsinak és a családjának nem találták meg egy rokonjait sem, pedig erőst akarták, mer' 15.4 millió font letétje van a doktorwilliam bankjában benne, amivel most nem tudnak, mit kezdjenek. Itten jönni nekem borzalmasan nagyon óriási szerencse, mert ez az áldott doktorwilliam rám talált, és felajánlotta: elintézi, hogy én lehessek beírva rokonlyuknak, akik hunytak el. Ez a doktorwilliam lát a vesémbe, mikor mondja, ez tűnhet nekem törvénnyel szembeninek, de nyugtatott meg, ha én csinálni amit ő mondja, akkor nem kötődik a sztorira gubancosság. A végén ő majd jönni hozzámig, és osztozkodni neki 60%, nekem meg 40%. Ez eléggé méltényolós, de azt nem értem, ez a doktorwilliam az én részemnek ígérgetésekor már miért 15.4 millió lejnek a 40%-áját emlegetőzi!? Csak nem akar a palánk fölött átdobni? Az teljesen megérthető, hogy a furfangos dokumentumok kitöltéséhez kéri egy kevéske kezelési költséget, meg nevem, meg telefonszámom, meg életkoromat - ebből is láthatni való, hogy egy komoly ember. Meg abból, hogy kért meg, hallgassak mint a sírban a mi kis bizniszünkről. Én még örülni javában a rámcsapó szerencsének, amikor jönni másik e-mail, ami sürgeti, hogy nem késlekedjek, hanem igyekezzek. Meglepetésemet okozta, hogy ezt meg egy James Sandham írta meg, ő 7.3 milliót ígért, fontban. Fontolóra vettem ezt is, de kezdek mostmár zavarodni össze vissza. Ezek az angolok olyan rendesek, félek, hogy nehogy legyen sértődés a dologból, ha egyiket választom, a másikat meg nem. Mert látszik, nagyon számolnak velem. Ezt a szerencsét!
U.i.: Magam is tapasztalom, hogy nem lehet eleget mondani, írni: senki ne dőljön be az ismeretlen elhunytak után örökséget, afrikai gyémántbánya révén jutalékot, szerencsejátékban részt sem vevőknek nyereményt, stb., stb. ígérő leveleknek, sms-eknek! Mindig vannak, akik küldnek pénzt, információt vadidegeneknek. Az elmúlt vasárnap a TV2 Naló-jában is volt egy riport erről. Tragikusnak is mondható, amiről szó van benne, én mégis nagyon jól szórakoztam ennyi hülyeség láttám (már elnézést, de így van).

3 megjegyzés:

  1. Én miért kapni nem ojan levél, tudni én biztos ezt is ugy intézni el,szegeny ember ebből is maradni ki szemet bagázs lenni nekem is kelleni vagyon.

    VálaszTörlés
  2. VÁLASZ
    Névtelennek
    -Én érteni meg téget, igazad lenni. Te küldjed el adataidat nekem, és én továbbítani ezeknek. Aztán majd lesz neked nagy szerencse.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon odab..., akkorát röhögtem rajta. Utána meg azon, hányan sajnálkozhattak, hogy nem jött még meg a sok zsé, akik bevették. Mert bevették az biztos.

    VálaszTörlés