2011. november 6., vasárnap

Vendég vendéglátók

Nos, megvolt.
Bemutatkozott Érmihályfalva Debrecenben - lásd. az előző bejegyzést is.
Nem csalódtam. Semmiben sem.
Ügyesen, talpraesetten szerepeltek a csoportok.
Furfangos Furulyások:

A GGG Irodalmi Stúdió:
A Bartók Béla Városi Kórus:

A Citerazenekar:

A Móka színjátszócsoport:

A népdalénekesek, Tubák Annamária...

...és Csűri Katalin:

A Nyíló Akác néptánccsoport:

Szépek voltak Syluette menettánccsoport tagjai (is):
Volt vitrin, tele mihályfalvi könyvekkel:

Kiállított az Érmellék 2009 Fotóklub...

..és a Marcsó József Képzőművészeti Kör:
Szilágyi Károly megmutatta, hogyan kell kosarat fonni:

Olyan terített asztal volt hidegtállal, töltött káposztával, kaláccsal, borral, pálinkával, hogy sejhaj:
Mint mondtam, nem csalódtam semmiben. Például abban, hogy, ha menni kellett, mentünk. Voltunk legalább 100-an, csoportokkal, kísérőkkel, tokkal, vonóval.
A helyi érdeklődőkből - bár többször is összeszámoltam innen oda, majd onnan ide - sosem tudtam 30-nál több ismeretlen (nem mihályfalvi) arcot felfedezni. A program végén ennyi ember is tudott tömeg lenni az asztal körül:
Ebben az íz-bemutatóban az volt a legjobb, hogy tutira mi sem maradtunk éhen...
Jó volt.
Bemutatkoztunk.
Ha még nem ismertük volna egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése