2018. november 15., csütörtök

Megütött a főnyeremény

Tulajdonképpen lehet, hogy nem is fő, csak egyszerűen nyeremény.
Nem tudom. 
Levél jött ugyanis az adóhivataltól. Ez már önmagában is stresszhelyzet, hiszen ha bármilyen hatóság levelet küld, azok akarnak valamit (általában pénzt). Nos, ez esetben is nyitja az ember a borítékot, vajon mi esik ki belőle? Hát, részben rossz hír, részben jó. 
A rossz: arra szólítanak fel, hogy fizetni kellene az adót a nyeremény után. 
A jó: megtudtam, hogy van nyereményem.
Eddig ugyanis nem tudtam, mivel semmilyen nyereményjátékban vagy sorsoláson nem vettem részt, nem vásároltam kaparós sorsjegyet, nem fogadtam focimeccsre (kutyafuttatásra, gyeplabda összecsapásra, hokicsatára), nem tettem tétet illegális kutyaviadalra (szerintem azt is tudnák). Sajnos, a levélből sem derült ki, milyen úton-módon ütött meg a szerencse, de az sem, hogy mekkorát ütött, vagyis, hogy mennyi az adózandó összeg, de még csak az sem, mennyi zsét vár tőlem az állam. Egyáltalán, semmi sem derül ki belőle a száraz tényen kívül, hogy fizessek. 
A következő lépés tehát érdeklődni, hogy akkor mi is a tényállás. Ha minden jól megy, a következő levélben talán megkapom a szóban forgó nyereményt, ami remélhetőleg nagyobb lesz az utána befizetendő adónál (mert mit lehet tudni?!), s akkor jól jöttem ki a dologból. Kit érdekel akkor már, hogy mivel nyertem?!
U.i.: Ha megosztod ezt az írást, három napon belül téged is nagy szerencse fog érni. Amerikában van valaki, aki már tegnapelőtt megosztotta, és azóta árad neki a bőségenergia. A szomszédja nem osztotta meg, meg is fog halni előbb-utóbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése