2017. július 7., péntek

Találkozásom a bélflórámmal

Bevallom, korábban nem foglalkoztatott különösebben a bélflórám. Ezt persze lehet szerencsés egészségügyi állapotommal magyarázni, hiszen nem voltam rákényszerülve. Sőt, olvasva sok nevetséges - vagy mondjunk inkább tréfás - nevet, azt is hihettem volna, hogy bizonyos Bél Flóra úrhölgyről lehet szó. 
Na, de ez az állapot megváltozott, nemrég szemtől szembe találkoztam a saját bélflórámmal, pontosabban ő egy tévéreklámon keresztül szólított meg, illedelmesen bemutatkozott (naná, hogy jólnevelt, mégiscsak az enyém). Mondta, hogy ő az én bélflórám és most már korántsem elrugaszkodott a Bél Flóra név: egy igen szemrevaló szőke hölgyről van szó, sőt, ő többen van, de mint a tojások, úgy hasonlítanak önmagára. Utánanézve megtudtam, hogy az emberi emésztőrendszerben élő mikroorganizmusok (melyek ugye együtt alkotják a bélflórát) száma 100 billió, joggal beszélünk tehát nagy családról, ami a szőke hölgyeket illeti. Próbált meggyőzni, hogy milyen készítményeket kellene szednem, hogy ő továbbra is jól érezzék magukat (vagy ők jól érezze magát), ami egyben azt is jelenti természetesen, hogy akkor én is jól érzem magam. Vagy őket. Vagy mi egymást, mármint én és ők 100 billióan.
Ugyancsak a napokban láttam egy kis videót arról, hogyan lehet manipulálni a tévénézőket, ezen belül a reklámfogyasztókat (ide kattintva te is megnézheted). A lényeg: a kiválasztott személyeket lefotózzák, majd megkérik őket, hogy készítsenek egy tetszőleges rajzot. Velük egy időben a kísérletet végző személy is rajzolni kezd és utólag kiderül, ugyanazt rajzolta le, mint a kísérlet alanyai. A titok: a fotózás közben villanó vaku egy előzőleg megrajzolt képet juttatott el tudtukon kívül a kísérlet alanyainak tudatába, akik később önkéntelenül azt kezdték el lerajzolni, amit persze a velük szemben ülő előre tudott. 
Ez azért félelmetes, nem? 
Főleg, ha arra gondolok, hogy az én Bél Flórám lehet, nem is egy szép szőke nő(k), hanem egy... Huhhhh, rá sem merek gondolni! 
                         Bél Flóra rabul akart ejteni... (Illusztráció: dddmag.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése