2016. december 6., kedd

Ha van kereslet, lesz kínálat

Levelet hozott a villanyposta, melynek felháborodott fogalmazója arra kéri a címzettként megszólított helyhatóságot, hogy a településen lakó egy illető ellen foganatosítson lépéseket, ahogyan írja: "kezdjenek valamit ezzel az idiótával".
Amiért ezt kéri: a nevén nevezett "idióta" a youtube videómegosztó csatornán saját videóit 
terjeszti, melyek a levélíró szerint kimerítik a közösség elleni izgatás jogfogalmát (gyalázkodik, trágárkodik, kegyeletsértő, ízléstelen, stb.). Szóval a jelentő szerint kellene kezdeni valamit az önjelölt sztárral.
De mit? 
Azt maga a levélíró is elismeri, hogy a videómegosztó a közölt tartalmak miatt már többször törölte az illető "alkotásait", de az nem hagyja magát, újra és újra regisztrál némileg változtatott adatokkal.
Bevallom, magam sosem hallottam a levél érkeztéig erről a videós ámokfutásról, ám ezúttal belenéztem egy-két produktumba, lássam, miről is beszélünk. Csupán pár percig néztem őket (összesen) és meggyőződhettem: ezeket tényleg egy - finoman szólva - labilis elme gyárthatja. De, mint szó esett róla, egy ingyenesen és szabadon használható internetes csatornáról van szó, mely maga is közbelép, ha kell, ám újra és újra be lehet lépni birodalmába.
Amikor megnéztem pár ilyen videót, elcsodálkoztam, hogy sokezres nézettséget jelez alattuk a számláló. Íme, van kereslet erre az eszementségre, pedig ebben rejlene a lehetséges megoldás kulcsa: ne tessenek éltetni a hülyeséget, ne tessenek megnyitni, ne tessenek lájkolni, főleg nem megosztani. Hiszen ma már sok-sok lehetőség van arra, hogy bárki nagy nyilvánosság előtt, ingyen hülyét csináljon magából. Ha lesz rá kereslet, na, akkor válhat az illetőből kisebb-nagyobb "sztár". 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése