2012. augusztus 21., kedd

Eszméletlen

Falunap.
Este.
Koncert.
Élő.
Az énekes dicséri a közönséget: "Eszméletlenek vagytok!"
Körülnéztem, nekem nem úgy tűnt.
A magam részéről én biztosan eszméletemnél voltam.
Talán ezért is hallottam meg, mikor később - ugyancsak a közönséget dicsérve - azt mondta, hogy "Erdélyben mindig jó a közönség." Ja, ezek szerint ott is járt már...

Falunap.
Este.
Koncert.
Nem élő.
De úgy tesz.
A férfi énekes duettet énekel egy hölgy énekessel.
A színpadon nincs hölgy énekes.
Ciki. Meg eszméletlen.

Falunap.
Este.
Koncert.
Világsláger. A tinédzserek alkotta publikum csápol. Vajon hányan tudják, hogy egy kb. 20-25 éves slégert hallanak, áttupírozva?
De kit érdekel egyáltalán?
Koncert.
Este.
Falunap.

1 megjegyzés:

  1. lehet tudni hol volt ez a falunap ? vagyis hogy melyik falu ?

    VálaszTörlés