2017. március 16., csütörtök

Modellé nem válásom története

Szoktam néha érdekes e-maileket, SMS-üzeneteket kapni, melyekből kiderül, hogy számomra ismeretlenek randira várnak, vagy olyan szerencsejátékon nyertem mesébe illő vagyont, melyen nem is játszottam, sőt, némelykor szemfüles(nek tűnő) ügyvédek értesítenek, hogy cinkosként egzotikus nevű elhunytak vagyonára tehetnénk rá a kezünket változó százalékos leosztásban.
Tegnap újra SMS-t kaptam és be kell valljam, hiúságom legyezésében eddig ez viszi a pálmát: az On Vogue (mely ugye egy divat- és életviteli magazin, vagy mifene) fotós és videós válogatásra (kaszting) hívott.
Ne kacagj!
Ez nem vicc, az Erzsébet királynő sugárút 25. szám alatti 3. emelet 19-es apartmanjába vagyok hivatalos, a kaputelefon száma 319. Utánanéztem, tényleg van ilyen, ez egy valós cím Bukarestben, egy modellügynökségé. Azt írták, fotózásra és feliratkozásra várnak. És éppen március 15-én jött az üzenet - természetesen ez sem lehet véletlen! Mint ahogy persze az sem, hogy éppen rám gondoltak, hiszen bizonyára ... - ja, igen, mi is lehetett a kritérium? A kopaszodó fejtető? A szakáll és a bajusz? Esetleg a kisugárzás? (Megjegyzem a csernobili katasztrófa idején éppen katona voltam Bodzavásáron (Buzăuban), ami ugye a Kárpátok túloldalán van, tehát kevésbé volt védett.) Vagy hallották, hogy lassan 20 éve járok falunapokra és ez alatt annyi előadást és előadásnak látszó produktumot láttam, hogy magam is bizton képes vagyok valami nagy dobásra?!
                                       Szerintem megfelelnék az elvárásnak...
Mint mondtam, az SMS tegnap jött, a forradalmi hangulatomban (értsd. estére már ölni tudtam volna) el is felejtkeztem róla. Nem úgy az ügynökség, aki láthatólag komolyan gondolta a dolgot, hiszen másnap újra jött egy SMS, figyelmeztetve, hogy éppen mára van előjegyzésem, pedig nem rémlik, hogy regisztráltam volna. Szóval 10 és 17 óra között vártak állítólag, sőt, mivel most éppen 16.55 van, még 5 percig várnak is. Szeretettel, meg gondolom csőre töltött fotó/videó csodamasinákkal, a stúdió sarkában kis asztalon gőzölög a kávé, az üdítősüveg arra vár, hogy lepattintsák róla a kupakot, Andreea pedig egyre idegesebben nézi az óráját: hol lehetek már? Ha nem mondtam volna, Andreea az, akire rábíztak, ő lett volna hivatott velem foglalkozni. 
Lassan letelik az idő, ezt elszalasztottam. Vajon hány ilyen lehetőség mellett mentem el eddig? Talán jobb is nem tudni. 
 Remélem, a magazin következő számának címlapja azért nem marad üresen. 
FEJLEMÉNY
Még nincsen minden veszve, ugyanis harmadnapra újabb SMS jött, miszerint, bár nem jelentem meg az előző dátumon, nem mondtak le rólam és pár nap múlva, konkrétan március 20-án újra várnak 10 és 17 óra között.
Mit mondjak?
Jólesik.  
VÉGJÁTÉK
Nem mondhatom, hogy nem voltak türelmesek velem, hiszen hívtak és újra-hívtak, előjegyeztek, még asszisztenst is adtak volna mellém. Én meg a fülem botját sem mozdítottam. Nem csoda hát, hogy elfogyott a türelmük és ma, 2017. március 23-án "kirúgnak"... Mint alább látható, kicsit szemrehányóan emlékeztetnek, hogy ők akarták, mindent megpróbáltak, de ha nem, hát nem - törölnek adatbázisukból. Mondjuk, azt sem tudom, hogyan kerültem oda, de így utólag annyi vigaszom marad, hogy egyáltalán szerepeltem benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése