2017. március 27., hétfő

Haeztelolvasodsemleszelkanyarós

A minap látom a közösségi oldalon, hogy tutira kiderül, ki volt Zámbó Jimmy gyilkosa. Mármint kiderül, ha rákattintok arra a bizonyos cikkre. Mondanom sem kell, egyrészt nem kattintottam rá, másrészt amúgy sem derült volna ki persze, de amiért érdemesnek tartottam mindezt leírni: az eddigi években mintha csak januárban, halála évfordulójának környékén derült volna ki minden évben, hogy megölték, összeesküdtek ellene, ki volt a gyilkos. Úgy látszik, megéri már gyakrabban is "zámbójimmyzni". Csakúgy, mint naponta híres emberek halálhírét kelteni. Tegnap például három ilyen is elém került, tudjátok, olyan, miszerint "egy ország borult gyászba ma hajnalban", vagy "váratlanul távozott az ország kedvence", illetve "haeztelolvasodleesikazállad". Hogy hogyan kerültek ezek elém? Hát ez a kulcskérdés! Úgy, hogy olyanok osztották meg, akikről nem is gondoltam volna, hogy bedőlnek ilyen baromságoknak. 
Igen, a hülyítés erejéről van szó, ide akartam elérni a fenti vargabetűvel. 
A minap egy sporteseményen voltam tudósítóként, egy olyan versenyen, melyre a határon túlról is vártak résztvevőket. Egy részük meg is érkezett, egy részük azonban nem. 
Miért nem? 
Mert - kapaszkodj - féltek a romániai kanyarójárványtól!
Azt hiszem, nem is kell ezt tovább ragozni. Nincs mit csodálkozni az "önkéntes" zagyvaságokon, amikor a manipulált pánikhangulat- és hisztériakeltés állami szintű projekt lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése