2011. június 19., vasárnap

Álompasi újratöltve

Az elmúlt csütörtökön néztem a Fábry-showt, amiben a műsorvezető telefonon beszélt Alekosszal. Na, most nekem ne mondja senki, hogy nem tudja ki az. Főleg, mivel már itt is írtam róla. Szóval, ekkor jutott eszembe, hogy én még azt sem tudom, ez a csodaférfi kit választott menyasszonyául az elé tett kínálatból. Ez így nem mehetett tovább! Utánanéztem, és most megosztom az eredményt: egy Veronika nevű lánynak mondta ki a boldogító igent. Ezzel mondjuk nem lettem beljebb, hát meg is néztem. Ő az:
                                                                               (fotó: alekosz/rtlklub.hu)
Szerintem borzasztó.
Már úgy értem, korábban biztosan szép volt, vagy lehetett, de ezek a mű-ajkak. Még csak 19 éves, és lehet, hogy máris Geronazzo Mária a példaképe?! (Aki nem tudja, ki az utóbbi "hölgy", az ne is nézzen utána - a képét sem véletlenül nem teszem ide, félek valami vírusírtó kinyírná a blogomat miatta.)
Ha megnézzük az eredeti teljes "étlapot" - mondjuk itt - akkor látható, hogy ez a Veronika erősen a különc kategóriába tartozik, és biztos nem véletlen, hogy a sorban mögötte nyomuló Olga volt a döntőbeli ellenfele. Igaz, mit lehetne egyébként is mondani azokról a hölgyekről, akik egy ilyen tipusú műsorban mérik a bájaikat.
Szóval ez az Alekosz kikapta ezt a Veronikát, és irány vele a beígért egzotikus nyaralásra. Erre mi történik? Kiderült, hogy az álompasi nem is szereti igazán, hanem még mindig egy korábbi barátnőjéért van oda (meg vissza), valami Tündéért. Még jó, hogy a Veronika az Alekosz szíve mellett egy kerti bútort is nyert, legalább marad valamivel.
Hallottam, hogy idősebb, ráérő hölgyek beszélték hitetlenkedve: létezik vajon, hogy ezt az egészet az Alekosz csak a pénzért csinálta, és nem is szereti, és nem is veszi el a Veronikát?!
Na, például az ő, és a hozzájuk hasonlók további szórakoztatására már toborozzák a következő Való Világ szereplőit. És, ha egy üzlet beindul... Olvasom, hogy az Alekosz-bandacsalád újabb tagja is vérszemet kapott: az öccse, Tibor is jelentkezett.
Itt a két testvér még gyerekkorukban...

                                                                              (fotó: subba.blog.hu)

...és manapság:
                                                                               (fotó: hir24.hu)

Bár én csak férfiszemmel nézem, de így is látható, hogy ideális férfi lesz a nők szemében a 165 centis Tibor. A VV-életre abszolút alkalmasnak tűnik, olvastam, hogy már bátyja ismertségét is kihasználta saját bulijaihoz, még autogramot is osztott. A bezártság okozta stressz valószínűleg egy Terminátorrá változtatja majd - nyilatkozta.
Brrrr.
Biztos jó buli lesz. Előre hát. Fel a ...vitorlákat! (Jut eszembe, nem az a fontos, kinek mekkora füle van, hanem, hogy jó legyen a hallása. A többi csak rosszindulat.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése