2011. július 5., kedd

Videók

Örömmel jelentem, hogy beindult a párbeszéd a bejegyzéseimhez kommentárt fűzőkkel - érdemes tehát "visszalapozni", kedves olvasó, ezeket is megnézni - és csatlakozni az "első fecskékhez". (Minden bejegyzés alatt ott van, hogy van-e "megjegyzés", és arra lehet rákattintani.)
A korábban megadott e-mail címemre érkezett egy levél, melyet szerzőjének (aki blogom állandó olvasójának is bejelentkezett) utólagos beleegyezésével ide másolok, azért, hogy érthetőek legyenek a továbbiak mindenki számára:
 

Kedves Csaba,
Van egy észrevételem, ami egy régebbi cikkével hozható kapcsolatba. Éspedig azzal, amit Veres Zsoltról irt az erdonon. Azt hiszem, hogy valami olyasmi volt a cime, hogy: Hangja még közöttünk cseng...
Nos, ettől a cimtől indittatva elkezdtem keresni a neten egy felvételt Veres Zsolt hangjával. Bármit. Semmit nem találtam. Nem jött, hogy elhiggyem, hogy sehol nincs egy ilyen videó, de ha hiszi, ha nem , nincs ilyen...vagy már megint csak nekem nem megy :)
 Én arra szeretném kérni, hogy ha önnek van ilyen, vagy hozzá tud férni egy ilyen felvételhez, akkor ossza ezt meg másokkal is a blogján, vagy akárhol máshol. Tényleg elképesztő, hogy mennyi marhaságot felraknak az emberek a youtube-ra, meg minden más video-megosztóra, de erről a szegény fiúról sehol nem találtam semmit. Arra gondoltam, hogy talán ön valahol, valamilyen rendezvényen készitett ilyen felvételt, vagy esetleg tudja, honnan lehetne szerezni egyet vagy akár többet is.
Biztosan sokan hálásak lennének önnek ezért.
Kérem, ne vegye tolakodásnak a javaslatomat. Csak egy gondolat volt.
       Teréz anyu


Egyáltalán nem vettem tolakodásnak, sőt, jó ötlet.
Ezért kerestem is.
És találtam. De valóban nem annyit, amennyinek lennie kellene, illetve amennyi lehetne, és nem is olyat, ahol egyedül énekel, csak a kórusaival.
A felvételeket én készítettem - ami ki is derül a végükön.
Az első videó 2009. augusztusában készült, amikor Érmihályfalván úgynevezett utcaszínház-napokat (vagy valami hasonló volt a neve) rendeztek, és ezen fellépett a Bartók Béla Városi Kórus is, vezényel Veres László Zsolt:

http://video.erdon.ro/erdon/a-bartok-bela-varosi-korus-az-utcaszi-nhaz-es-tancnapokon

Ugyanezen a rendezvényen, de egy másik napon, a református egyházközség Musica Sacra kamarakórusa énekelt:
http://video.erdon.ro/erdon/az-ermihalyfalvi-musica-sacra-kamarakorus?autoPlay=true#ve_video_player_a

Még a fentieket megelőzően, 2009. márciusában volt a városi kórus Budapesten, egy kórustalálkozón (Budapest XVI. Kerülete testvérváros Érmihályfalvával). A fotót a megérkezés után készítettem a kórusról az Erzsébetligeti Színház bejáratánál:



A vendégszereplésről készített 2 összefoglaló videó pedig:
http://video.erdon.ro/erdon/az-ermihalyfalvi-varosi-korus-budapesten-1-resz?autoPlay=true
http://video.erdon.ro/erdon/az-ermihalyfalvi-varosi-korus-budapesten-2-resz?autoPlay=true

Bizonyára több is van/lehet még a nagy világhálón, de most hirtelen ezeket találtam meg.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm. Talán valamelyik rettenetes falunapról,ballagásról, egyházi magánkoncertről előkerül még pár felvétel. Biztosan van, aki készített ilyet, csak talán eszébe sem jut, hogy mennyire megnőtt most az értéke.

    VálaszTörlés
  2. VÁLASZ
    Terez anyunak (és mindenkinek):
    -aki talál ilyen felvételt, értesítsen, és közzéteszem.

    VálaszTörlés