2018. május 30., szerda

Az én fotógalériám 2.

Két és fél évvel ezelőtt "rendeztem be" az első fotógalériámat, most meg úgy gondoltam, van annyi ilyen-olyan fotóm, hogy ideje a másodiknak. Az alábbi képek egy része megjelent a facebook-oldalamon (amikor még aktívabb voltam a közösségi hálón), egy része meg csak úgy elvolt eddig a "raktárban".
Íme a 17 darabos válogatás. Most is csak azt mondhatom, lehet, nem az utolsó és ezt fenyegetésnek is vehetitek. Már, ha nem leszek lusta erre az egészre.
(A nagyításhoz kattints a képre.)
A címek fentről lefelé haladva: 
1. Áramvonalak   2. (Át)kúszónövény   3. Támasz   4. Biohajcsat   5. Falunapi UFO    6. Igei útravaló   7. Ikertornyok   8. Kellett neked visszajönni...   9. Kettős kereszt   10. Kiterjesztve   11. Küzdelem   12. Lángoló naplemente   13. Még hogy a kutyát sem érdekli...   14. Por előttem, por mögöttem   15. Tudathasadás   16. Társasodú   17. ÁramLó, avagy a földeléses paripa.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése