2015. augusztus 4., kedd

Az én fotógalériám

Gondoltam egyet és összegyűjtöttem az elmúlt mintegy három és fél évből a Facebook-profilomra feltöltött fotóimat - pontosabban azokat, amelyeket én vagy a lájkolók jónak tartottak. Íme a 25 darabos válogatás - az én fotógalériám. (Lehet, nem az utolsó és ezt fenyegetésnek is vehetitek.) 
A nagyításhoz kattints a képre.
A címek fentről lefelé haladva: 1. Szikrázó napsütés, 2. A lázadó, 3. Csákótermés, 4. Ne közelíts!, 5. Homoktenger, 6. Keresztutak, 7. Feszület, 8. A világ nagy dolgai, 9. Nagyhét light, 10. Üldözés, 11. Templombúcsú, 12. Szárnyra kelve, 13. Vasúti helyzetjelentés, 14. Vízenállás, 15. Lépcsőzetes barátság, 16. Virágvasárnap, 17. Nagypéntek, 18. A hálózat csapdájában, 19. Bogaras szín-játék, 20. Perspektíva, 21. Útmenti mementó, 22. A világ lilában, 23. Útközben lecserélve, 24. Falunap, 25. Tüskés-szorgos.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése